"FAQ" - Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Nasz serwis tworzony jest z myślą o pacjencie. Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań od naszych pacjentów.

Serwis wizyt domowych jest dostępny w Trójmieście, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy, Katowicach, Toruniu, Szczecinie, Lublinie, Płocku, Elblągu, Zielonej Górze, Inowrocławiu, Pszczynie, Bielsko-Białej, Cieszynie, Wrześni, Grodzisku Mazowieckim, Nowej Soli i Kielcach, a teleporady mamy dostępne dla Pacjentów z całej Polski. W następnych latach planujemy udostępnienie naszego serwisu wizyt domowych w innych dużych aglomeracjach Polski o czym będziemy informować na naszej stronie.

Ceny wizyty w poszczególnych miastach różnią się między sobą. Sprawdź cenę usługi w zakładce „Cennik”.

Możesz wysłać zgłoszenie online z naszej strony przez całą dobę. Nasi operatorzy przyjmują zgłoszenia telefonicznie od 7:30 do 21:00. Nasi lekarze wykonują wizyty domowe od 7:30 do 22:00.

Tak, w uzasadnionych do tego przypadkach lekarz podczas wizyty domowej wypisze zwolnienie z pracy oraz wystawi receptę na leki potrzebne do poprawy stanu zdrowia Pacjenta.

Staramy się, by współpracujący z nami lekarze posiadali umowy na leki refundowane z NFZ i jeśli wynika to z postawionej przez nich diagnozy podczas wizyty domowej, wypiszą receptę na leki refundowane. Natomiast nie zawsze możemy zagwarantować możliwość wystawienia recepty ze zniżką.

Nie. W nagłych przypadkach, w przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia, należy skontaktować się z Pogotowiem Ratunkowym pod numerem 999 lub 112. Serwis nie umawia wizyt domowych i teleporad medycznych w takich przypadkach.

Tak, poprzez Wezwijdoktora.pl można zamówić wizytę domową lekarza dla pacjenta w każdym wieku.

Podczas wizyty domowej należy okazać dowód osobisty lub paszport potwierdzający dane osobowe oraz w przypadku gdy pacjent chciałby skorzystać z recepty na leki refundowane – dowód ubezpieczenia.

Lekarz pozostawi kopię karty wizyty domowej z opisem symptomów, diagnozy, przepisanym leczeniem lub jeśli korzysta z EDM może wysłać ją na maila.

Wszyscy nasi lekarze posiadają prawo do wykonywania zawodu, doświadczenie zarówno w pracy stacjonarnej jak i w wykonywaniu wizyt domowych, a także w ramach telemedycyny. Wszyscy nasi lekarze i inni specjaliści wykonują konsultację w zakresie podstawowym i w ramach posiadanych kwalifikacji.

Za pomocą naszej rejestracji – naciskając przycisk „Wezwij doktora” lub dzwoniąc pod numer telefonu na pasku zakładek. Nasi pracownicy pomogą Ci wybrać specjalistę oraz najdogodniejszy termin wizyty domowej, teleporady lub innej usługi, następnie poinstruują jak dokonać płatności.

Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy nie zaznaczać tej opcji w formularzu w trakcie płatności. Pamiętaj dzięki założeniu Konta Klienta składanie zamówień jest prostsze – nie ma potrzeby podawania danych osobowych przy każdej płatności – do formularza będą one dodawane automatycznie.

Przede wszystkim oceń, czy objawy, które występują u Ciebie lub Pacjenta nie są objawami zagrożenia życia. Jeżeli podejrzewasz, że u Ciebie lub Pacjenta występuje zagrożenie życia lub trwałego uszczerbku na zdrowiu jak najszybciej zadzwoń pod numer alarmowy 112.

Jeżeli w Twojej ocenie objawy nie zagrażają życiu Twojemu lub Pacjenta, możesz umówić teleporadę lekarską przed wizytą domową. Kiedy nie wiadomo, z jakim lekarzem się umówić na teleporadę, najlepiej jest umówić teleporadę internistyczną  lub u lekarza rodzinnego z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej. Są to specjalizacje o najbardziej wszechstronnym profilu. Lekarz internista lub lekarz rodzinny rozpozna Twój problem i albo zaleci leczenie, albo skieruje Cię do odpowiedniego specjalisty.

Oczywiście. Kiedy zaszła potrzeba przesunięcia na inną godzinę lub inny dzień już opłaconej i potwierdzonej usługi wystarczy zadzwonić pod numer telefonu podany na stronie internetowej, a nasi pracownicy zawiadomią lekarza o zmianie terminu i umówią nowy, dogodny termin usługi. Pamiętaj, aby dokonać zmiany nie później niż na 3 godziny przed terminem usługi medycznej.

Jeśli nie wiesz, jak dokonać płatności skontaktuj się z naszymi pracownikami – pomogą Ci przejść cały proces płatności. Podobnie jeżeli nie wiesz, jaką metodę płatności powinieneś wybrać.

Jeśli Twoja płatność nie została zaakceptowana. Upewnij się, że uzupełniłeś wszystkie obowiązkowe pola w formularzu płatności, a następnie, że prawidłowo wpisujesz dane do systemu bankowości.

Jeżeli dane się zgadzają, a nadal płatność zostaje odrzucana lub nie możesz przejść do dalszego kroku procesu płatności – zobacz, czy Twój program antywirusowy nie blokuje dostępu do bankowości internetowej.

Jeżeli w trakcie wizyty domowej/teleporady medycznej lub po jej zakończeniu nie otrzymałeś wiadomości SMS z kodem recepty sprawdź skrzynkę mailową. Być może recepta została wysłana na Twój adres mailowy. Jeżeli nie otrzymałeś kodu recepty – skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer telefonu podany na stronie – nasi pracownicy sprawdzą status recepty, lub skontaktują się z lekarzem, aby wysłał ją ponownie.

Jeśli szukasz pracy w Wezwijdoktora.pl możesz wysłać nam swoją aplikację na nasz adres mailowy biuro@wezwijdoktora.pl. Jeśli jesteś lekarzem i interesuje Cię praca z zakresu wizyt domowych lub telemedycyny możesz wysłać nam również zgłoszenie przez dział „Lekarze” w zakładkach strony internetowej, a następnie wybierając przycisk „Dowiedz się więcej”. Aplikacja możliwa również przez przycisk „Dołącz do nas” w stopce.

Wezwij Doktora

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące naszego serwisu wizyt domowych, pisz na adres: biuro@wezwijdoktora.pl

lub dzwoń na numer 58 500 55 55

Call Now Button
0
Your Cart
  • No products in the cart.